onsdag 22. august 2012

Kan man male kjøleskap ?


Ja det kan man ;) 
Vi har malt våre kjøleskap i samme farge som kjøkkeninnredningen,
for å få en helhet her inne.
Vi brukte en veldig fin liten rull.
Spør i malerforretningen slik at du får riktig utstyr.
Matt ned med fint sandpapir først, og tørk av.
Det er nå 2 år siden disse ble malt og de har ikke en ripe,
malingen sitter godt ;) 


Nå fikk jeg også anledning til å vise dere den fine  plakaten fra Retroliv.
Som jeg var så heldig å vinne, inne hos Bjørg med den fine bloggen : Huset ved fjorden.
Tusen takk Bjørg !


Oppdatering  : Noen av dere lurer på fargekoden.
Her er den : S0530-B50G
Lady oljemaling 

Make magic happen,
with some paint :)

26 kommentarer:

by.bak - interior & lifestyle blog sa...

Det ser virkelig godt ud, sikken farve! Ville nok ikke have turdet kaste mig ud i sådan projekt selv - overrasket over det kan lade sig gøre :-)

Gitte Lund sa...

Hvor er det en god ide`!! at male køleskabet. Må jeg kopiere din billeder og lægge dem på min blog ??
Kærlig hilsen Gitte

Unknown sa...

visste ikke at det gikk engang, det ser jo utrolig fint ut! Det må jeg gjøre engang:D

Kaylovesvintage sa...

your home looks amazing

high house then radio sa...

Kjempegod ide for å friske opp hvitevarene. Lekker farge!

Li/Småtingene sa...

Ja, hvorfor ikke? Kjøleskap er ofte et "forstyrrelsesmoment" - her har dere laget det til et fint møbel! Liker godt den spreke fargen dere har valgt, selv om jeg nok likevel hadde endt opp med hvitt eller sort selv... ;-)

Grattis med plakatpremie forresten - den var kul!

:-)

Maricle sa...

Fresh color to get nice mood each morning!

Frk.Eplegrøt sa...

Det er så flott det kjøkkenet.Liker tanken på å male kjøleskapet.Har så lyst selv - men hvilken farge..? Greit å være sikker først :)

Anonym sa...

Kjempefint! Hva slags maling har du brukt?

Shy sa...

Jøss! Det visste eg ikkje. Det vart kjempefint.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Der gav du meg ein glimrande ide! TAKK! Visste ikkje at ein kunne gjere det:)) Kjempefint med den nydelegaste fargen :))
Plakaten passa forresten kjempefint der;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Bare Beppe sa...

Superfint! Og kjempe-ide da :) Her er kjøkkenet forholdsvis nytt, med integrerte kjøleskap - og helt enig med deg, at helheten er viktig :)

BoHo sa...

Tøft! Det visste eg ikkje gjekk an:-)

Anette sa...

Fantastisk herlig farge. ja hvorfor ikke male kjøleskapet, skikkelig finT!

monica (mollys bubble) sa...

nææh så morsomt :)
Å male kjøleskap har jeg aldri sett før, men for en sannelig god ide altså!
Klen monica

Tonemor sa...

wow, så stilig!!!
Klem Tone

Guri sa...

Ja hvorfor ikke? Knallstilig!!
KLÆM

Duse Pasteller sa...

Kult! Godt å vite siden jeg har tenkt lenge på dette selv:)
klem fra meg og Leon:):)

Blåbærlina sa...

Knallstilig farge, har malt vårt også, i en litt dusere mintfarge - og er kjempefornøyd, men neste gang burde jeg kanskje være litt dristigere ;o)

Anonym sa...

Så kult!!
Klem

Ellen sa...

How cool is this!!! Kjempekult, og herlig blogg du har!!!

ide-puffen sa...

Så knall da. Jeg ønsker meg Smeg i fin farge, men farsken jeg kan da male det jeg har i stedet. Tks for tips.
Klem

Datt sa...

Ooooij, du hadde mala kjøleskapa ja, det har jeg ikke lagt merke til før! Ble jo heeeeelt nydelige, du er så flink altså!! :)

Tinas Verden sa...

Så utrolig stilig! Og den fargen er jo utrolig fin da.
Minner litt om sukkertøy

re:signert sa...

Så stilig det ble og med det i alu i midten. Enkel måte å freshe opp en kjedelig hvit flate på. Stilig stilig. Fin inspirasjon. Thanx. Signe

Unknown sa...

=Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.