tirsdag 25. september 2012

Give Away !! :)


Nå er det på tide med en Give Away her inne igjen !
Denne gangen vil jeg gi bort noen stoffer og et smykke i plast :


Det øverste stoffet med skyer er : 125 x 80 cm
Grønt stoff : 115 x 65 cm
Lilla : 143 x 71 cm

Og smykket er et Fretex funn, altså ganske unikt ;)

Reglene er som følger :

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger/er følger
1 lodd for å linke til denne Give Away på din blogg ( bruk det øverste bilde ) 

Skriv hvor mange lodd du vil ha i kommentaren.
Trekkes 1. november.
Gøy om du vil være med ! :)

111 kommentarer:

Dronninghuset sa...

hei,
2 LODD...
VAKRE STOFFER! kan brukes til mye kreativt!
HILSEN TOVE

Sissel sa...

Gøy med gi-bort, og fiiine premier da! :)
Jeg tar gjerne 2 lodd!

Sissel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jøsses... sa...

Jøsses... det var noen flotte stoffer du gir bort!! Og stiligt hjerte!

Trekker to lodd, og håper på vinnerlykke!! ;o)

Asbjørg sa...

Jatakk,disse vil jeg gjerne ha!3 lodd til meg!

3prinser sa...

Så morro, ja takk, jeg vil gjerne ta 3 lykke lodd :)

Vårglad sa...

Flotte stoff! Eg vil gjerne være med, tar to lodd:)

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med og tar 2 lodd, følger og kommentar. Krysser fingrene, det var fine stoff.

Ha en fin kveld.

AvMeg sa...

Topp med gibort - jeg ønsker meg to lodd og krysser fingrene :)

Boselade sa...

2 lodder til mig:-)

Christina (Carla og krudtuglen) sa...

Ih en lækker giveaway - jeg er med på 3 lodder.
K.h.
Christina

I.M sa...

Jeg er med;)
To lodd på meg!!!

PrinsessaPåErta sa...

Nydelige stoffer man bare kan drømme om å finne!

Jeg er med og trekker full pott, tre lodd på meg :D

hege sa...

Ååååå! Nydelige stoffer med deilig vårfølelse i høstmørket!! Det trenger jeg (allerede)! Derfor er jeg herved med og tar tre lodd - og krysser fingrene alt jeg kan;-))

Gunnhild sa...

jeeeih! herlige stoffer, og flott med gibort!
jeg tar 3 lodd :)

Tuppelure sa...

Herrrrlig! Jeg tar 3 lodd:O)

Anonym sa...

Fine stoffer. Jeg tar gjerne 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

Trine sa...

Så flotte premier.
Prøver lykken med 2 lodd:)

Tøvsjur sa...

Hei pådæi!
Så masse fint du vil gi vekk da!
Æi hiv mæi på med tre lodd æi:)
ønske dæi en fin fin dag!
klæm

Unknown sa...

To lodd på meg sia eg ikkje har blogg enda og foreløpig kun følger din kreative;)

Bente_s sa...

Deltar gjerne i trekningen med 2 lodd.
Kanskje passer disse stoffene fint til å sy bokbind av :)

Bente S.
gully2345 a) hotmail.com

Arctic Mum sa...

Jeg er med på et lodd:)

Unknown sa...

Vil være med :O) Tar to lodd. Ett for kommentar og ett for å være følger. Du har så fantastisk fargerik blogg :O)

Pia sa...

Jeg snupper 1 lod

Barbros lille atelier sa...

Superfin premie!
Jeg tar to lodd:-)

Lene sa...

Ååh, jeg tar 2 lodd!! :-)

Anonym sa...

Hiver meg så klart med!
Satser på vinnerloddet med et lodd :)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Tina T sa...

Jeg er med og sikrer meg 2 lodd :)
tina.triger@live.com

Barbara sa...

Jeg er på med 2 lodder :)

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Unknown sa...

2 lodd...:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Yes, jeg er med! Det stoffet med skyene har jeg allerede planer for he he. 2 lodd takk.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fint lotteri! Tek 3 lodd hos deg:)

Blåbærlina sa...

Næmmen så fine stoffer - jeg er med med 2 lodd!
:O) nina

Anonym sa...

Så flott give-away! Jeg er med og prøver lykken med 1 lodd!

Klem fra Charlotte

(ceejay85@live.no)

Mystica sa...

If this is open to all, please count me in.

mystica123athotmaildotcom

LoppeLiva sa...

Prøver lykken med to lodd!

Unknown sa...

Hei.
Så fin og fargerik og herleg retroinspirert blogg du har :) Her vil eg tilbake, så eg legg meg til som fast følgjar.
Eg linkar gjerne òg til Gje Vekk-en din på min blogg, så då får eg vel full pott, 3 lodd! :)
Ha ein fin dag :)
Mvh, KristiN

Helle sa...

2 lodd til mig ;)

Din-og-Flere-Giveaway-Her

En støvel og en sko sa...

Hallo!
Så fin give-away! Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 3 lodd! Tusen takk!!
Klem :-)

Logika sa...

Oj, så fine stoffer! Sånt blir man inspirert av, - bare å sette seg ved symaskina.
2 lodd til meg, gjerne vinnerloddet :)

kgotke sa...

Årh, det ser skønt ud! :-)

Jeg er med på 2 lodder :-)

Glade hilsner
Katrine G
www.etopbyggeteventyr.dk

Fru Fischer sa...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

madebyme-helena.blogspot.com sa...

Jeg er med på 2 lodder, og du er da mer end velkommen til at deltage i min give away på min blog:-)

I en Sving sa...

Jeg trekker 3 lodd og håper at en av dem er lykkeloddet :)

BoHo sa...

Så gøy med ein gje-vekk! Flotte stoff! Eg tek 2 lodd:-) Ha ei god helg!

polkadotpeticoat sa...

How did I miss this fabulous giveaway......may I enter still!

Fargeglad sa...

jeg trekker tre lodder:)

Nicky schram sa...

Jeg deltar med 1 lodd!

Nickyschram@gmail.com

E.R.R.Y sa...

Klart jag vill vara med! :) 2 lotter till mig. Trevlig helg! :)

smilehull sa...

2 lodd til meg takk:)
Herlige stoffer!

Karina/Tungelunden sa...

Jeg vil gerne have 2 lodder her :)

Bernadett sa...

Hello,

I would like to play.:)
Your game is on my blog,on the right.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauskI@gmail.com

All the best.:)
Bernadett
3 lodder

Guri sa...

3 vinnerlodd til meg ute i havgapet :)
Fin kveld til deg :)
KLÆM

Fragmenter sa...

Herlige fargerike premier:) 3 lodd til meg, takk:)

Randi sa...

Jeg trekker gjerne 2 lodd :)

Oline Art sa...

Ih altså Janne hvor er det en skøn præmie! Jeg deltager med 3 lodder og håber et af dem er det heldige:-)

1i11e.1u11e sa...

Åh så fine sager...specielt stoffet med kyerne giver himmelske fornemmelser:) Vil gerne være med dmed 2 lodder. Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

ByKirsti sa...

3 lodder til mig!

Kig forbi min internationale giveaway der slutter om lidt

mellaogmalla sa...

Vil gjerne være med og tar 3 lodd!
:)

Tinas Verden sa...

Jeg blir mer enn gjærne med på denne!
Slenger meg på med 3.lodd :)

//Tina's Verden

Anonym sa...

2 lodd til meg, beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

Laila sa...

Flotte stoffer, har mange ideer til hva jeg kunne brukt de til :-)
Jeg tar 2 lodder og håper på vinnerlykke!
Laila
lai-ola@online.no

lapappilon sa...


wooow! amazing! super!
...please enter my name....
3 lodd
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

2 lodd på meg... ble jammen i meg følger nr 400 også... mor
Krysser fingrene
klem

Bournonville sa...

Suk.... hvor er de skønne de fine stoffer og hjertet er jeg helt forelsket i... jeg snupper alle 3 lodder :)

Signe Helene sa...

Spennende :)
Jeg deltar med 1 lodd!

(signe4@hotmail.com)

Tina sa...

2 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com

Annes Muscari sa...

Dette vil jeg være med på! Flotte stoffer og definitivt et unikt smykke. 3 lodd til meg!

Det foregår et lotteri hos meg også,kjekt om du finner noe du liker og vil bli med.

Anonym sa...

Jeg vil være med! :) Jeg følger deg fast allerede, så jeg stikker av med to heldige lodd! :)

Anonym sa...

jag vill vara med i utlottningen med en lott
ulla
lintott99@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg blir veldig gjerne med. Elsk, sier jeg bare!! (tar 1 lodd).
Hilsen Paulien (paulien_van_hoogen at hotmail.com).

Anonym sa...

Herlig, flotte stoffer!
Prøver lykken med et lodd:)

Mvh Camilla
camillakarlsen78@yahoo.com

Anonym sa...

Hei.
Give it away to me. Det blir et lodd.

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

Mvh Andrea

Anja (KakTusser) sa...

Hej. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder
Kh Anja.

Miss Lindy Lee sa...

Oh dette var vakre stoffer! Gi meg tre lodd, skal gå in og linke på bloggen min med en gang!
Nå krysser jeg fingrene!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei gode du!

Jeg vil bli med! Trekker spent 3 lodd og krysser mine fingre!
Stoffene er så fine!!

Klem Mumsi

jeg pusler i hverdagen sa...

Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd :)
Nydelige retrostoffer <3
Disse vil jeg gjerne lage noe fint av.

Fin kveld til deg!

Ванюша sa...

I want also to join.http://vanushinstaff.blogspot.com/

Ванюша sa...

I want also to join.http://vanushinstaff.blogspot.com/

Yulianna sa...

Get 3 tickets. Thanks for the chance. It's great candy. Put candy picture on my sidebar. Become a follower, hope you'll like my blog too)
http://yulian-na.blogspot.com/

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg vil kjempegjerne ha 2 lodd:) Koser meg med bloggen din! Og beundrer deg for loppekuppa dine;))
Klem:)

marian sa...

Hei -ja, eg vil gjerne vera med i lotteriet ditt. Tar tre lodd, takk!

Marian

Anonym sa...

Hej. Hvor er det fint. Jeg vil gerne deltage med et lod:-)
Vh. Mette - humlebi28@gmail.com

EllenSand sa...

Jeg kommenterer og følger. Tar to lodd.
Ellen :)

Frk.K sa...

Så fiiine stoffer! Jeg vil gjerne være med! :-) 3 lodd til meg.

cgs-redesign sa...

Jaaaa, jeg vil være med!!!!
3 lodd til meg :o)
Krysser alt som krysses kan :oD

Klem fra Cecilie

Louise Holme Hansen sa...

Jeg er med med to lodder. Og krydser alt hvad jeg kan, format det bliver migen der vinder.
Hilsen Louise
Holmehandmade.blogspot.com

Kjersti Stranden sa...

Kjempefin blogg og flotte stoffer som man kan lage mye fint med :) To lodd til meg :)

Hildemiho sa...

jaaaaaa jeg vil være med. super fine stoffer og smykke. prøver lykken med 3 lykkelodd! :-)

Mariii sa...

2 lodd her !! Woooopi !!!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei! Blir gjerne med og tar 1 lodd! Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Unknown sa...

Heisann! To lodder til meg ;)

Anonym sa...

Å så finne stoffer, 1 lodd til meg takk...............


ESB

Nennes sa...

Ååå det smykket hadde min tenåringsdatter digget :)

Trekker lykkeloddet jeg ;)

Carpe diem!

Margrethe sa...

hei, jeg vil være med og tar to lodd, ett for kommentar og ett for følger :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Posttausa sa...

Fine stoff! La meg til som følger så då blir det to lodd på meg:)
Giwe-away inne hos meg og, der kan du vinne ei veske:)

Anonym sa...

Jeg er med! Elsker tekstiler og har et eget lite hobbyrom hjemme. For tiden syr jeg en ku som man kan putte en 3-liters vinpose inni og så kommer vinen ut av jurene ;) Kunne laget et par sånne av de flotte stoffene du gir bort :)

Tar 2 lodd

Katrine Karlsen

katrine_karlsen@hotmail.com

Tom Kenneth Green sa...

2 lodd på meg :)

tomkgreen@hotmail.com

Conner✩s Nest ♥ sa...

Øj, hvor er det nogle fine stofstykker ;-)

Jeg vil gerne bede om 2 lodder, tak - og linker straks fra min blog Conner✩s Nest...♥

Efterårshilsener,
Maja

Anonym sa...

Visst vill jag vara med o tar en lott.
bittan4@gmail.com

Monica's Verden sa...

Jeg prøver lykken med 2 lodd.
Ønsker deg en kjempe fin uke.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Guro sa...

Så glad jeg ble nå, for at jeg ikke er for sent ute. Fantastiske premier! Jeg er med, 3 lodd til meg Ü

by.bak - interior & lifestyle blog sa...

Jamen jeg smider da også lige 2 lodder i puljen - havde jo slet ikke opdaget din fine give away :-)

Shy sa...

Oj! Har ikkje fått med meg dette. Tar 2lodd i siste liten;)

Datt sa...

Oi, denne gikk jeg nesten glipp av! To lodd, takktakk! ;)

Aniliini sa...

Ohmy, I'm definitely in and with two lottery tickets! All the best from Finland!

Kjersti1982 sa...

2 lodd på meg :)
kjerstiogkim@hotmail.com

Elisabeth Solum sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd! :)
Klem Lisa

Unknown sa...

3 lodd tatt i Tromsø! Eneste bloggen jeg følger:) inspirerende :)

Anonym sa...

2 lodd takk!
Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)